6 Mart 2012 Salı

Defne Ada' GECE MESAİMİZ

Defne Ada dün akşam yemeğini az yiyince, yatmasına yakın sütün içine bebek bisküvisi ezdim ve yedirdim. Biberonla sütü almıyor maalesef. Maalesef diyorum çünkü çok uğraştım alması için ama almadı. Akşam 21:30 gibi uyudu. Gece 03:30 da kalktı, ilk defa böyle uzun uyudu diyebilirim. İlk beş ay hariç. Ben de tabi ki uzun zaman sonra kesintisiz dört saat uyudum. Bizim bıcırık gece uyandığında ateşi vardı. Ben alnından ateşini ilk elle kontrol etmek istedim, ben alnını elliyorum miniğim bana ceeeeee yapıyor. Uykuyu alınca neşeli uyanıyor tabi.


 Ateşini ölçtürmedi ama 38 i gördüm, üzeride olabilir. Tam bitmeden ateş ölçeri fark etti.
Hemen üzerini çıkardım sadece atlet badisi kaldı. Elini yüzünü ılık suyla yıkadım. Calpol verdim. Su içirdim, ateşin düşmesini bekledim. Ateşi düşünce de emzirdim ve uyudu. Uyurken ısısı yine yükseldi. Bu sefer alnına ıslak mendil koydum. Hemen rahatlattı. Ateşi hemen düşürdüğüm için doktorunu arama gereği duymadım. Sabah ben işe gitmeden uyandı, bizim yatağa aldım. Baba kız aşk yaşadılar tabi. Miniğim bu aralar tam bir baba aşığı, babayla aynı yastıkta uyumalar, bakışmalar, öpüşmeler harikaydı, ben onları gözleri dolu izledim. İşe gitmek için giyindiğimi görünce anladı ve ağlamaya başladı. Ama ne ağlama, sinir krizi gibi. Kendini atmalar, çığlıklar, salya sümük. İşten çıkmak bile geliyor arada aklıma, bu kaçıncı sabah hep ağlama krizleriyle işe geliyorum. Bu da geçecek, geçici bir dönem diye kendimi teselli ediyorum. Sabah 08:00 den önce uyanırsa hep aynı tablo.
Sonuç, ateşimiz kontrol altında, keyifler iyi. Çok yüksek olmadığı takdirde ateş, vücudun enfeksiyonlarla savaşmasını, bağışıklığının güçlenmesini sağlarmış. Umarım bu ateş diş habercisidir. Malum 13 aylık olacağız yakında ve sıfır diş.

Fotoğraflar gece ve cep telefonumla çekildiği için net değil.

3 yorum:

  1. Benim minik prensesim,,
    Bu aralar baba demen beni çok ama çok heyacanlandırdı.Allahım seni her türlü beladan korusun sana gelecek tüm a acılar bana gelsin seni çok ama çookkk seviyorum minik aşkım benim

    YanıtlaSil
  2. Aşkımm, Meleğimizde seni çok seviyor.

    YanıtlaSil
  3. ayşe gümüş6 Mart 2012 16:02

    Angelina jolie m benim

    YanıtlaSil

Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.