8 Mart 2012 Perşembe

UYKUSUZ HER GECE

Havalar ısınsa artık, montlardan, şallardan sıkılır oldum bu aralar. Ceketler, hırkalar giyip çıkasım var ama yok olmuyor. Güneş bu aralar kendini fazladan gösterse de keskin bir soğuk var. Yaz yaklaşırken kiloları da vermek lazım ama kendimi tutamıyorum. beş kilo versem yeterli aslında. Yemek yemek çok güzel ama. Birisi bana bu işin kolaydan yolunu anlatsa.

                                                                 (fotoğraf cep telefonu ile çekildi)

Bir yaşına girip büyüyünce Dedesinin çubuk kraker almasına izin verdik. Kremalılar, cola, çikolata yasak diyorum. En azından üç yaşına kadar bunlardan uzak tutmaya çalışacağım. Büyüklerde bana destek verirse.
Bu aralar Defne Ada geceleri çok rahatsız. Sık sık ağlayarak uyanıyor ve ne yaptıysam sakinleştiremiyorum miniğimi. Sadece memede sakinliyor. Geceleri azaltmak istiyorum aslında ama olmuyor. Üç gündür bir saatlik uykuyla işe gidiyorum. Neyse ki Allah sabrını veriyor yığılıp kalmıyorum. Eve gidince de benim kucağımda hep miniğim. O yatıncaya kadar dayanıyorum. Miniğim yatınca bende sızıyorum gözüm hiç iş görmüyor. Umarım geçecek evet evet geçecek.

1 yorum:

  1. Fatmaaa aynı şey bende de var o yüzden seni çok iyi anlıyorum :) can' a diyorum ki birgün yolda yığılıp kalıcam ama ne zaman :) akşamları gidiyorum eve doruk annee annee diye peşimde canım yavrum onunla oynuyorum mecbur :) sonra o uyudumu aynı senin gibi gözüm iş falan görmüyor :) direk sızma yapıyorum :)) Ama tabi ki herşey çocuklarımız için onlar iyi olsun sağlıklı, mutlu olsunlar gerisi boş. Allah acılarını göstermesin .....güzel günler yakında arkadaşım merka etme :))

    YanıtlaSil

Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.