14 Mayıs 2012 Pazartesi

BEN ANNEYİM

Bu gün anneler günü, ikinci anneler günüm. Aslında her günüm anneler günü gibi. Anne olmak dünyadaki en müthiş duyguymuş. Umarım isteyen herkes bu duyguyu yaşar.  Anne olmak, geceden uykusuz kalsan da sabah 6 de güne süper başlayabilmektir. Dün gece ben öyleydim de. Kızım 15 aylık oldu. Bizimle olan diyalogları arttı, tam olarak ne dediğini anlamasak bile muhabbet ediyoruz. Hala diş çıkarmadık. Gece ağlamaları, uyanmaları diştendir diye düşüp geçeceğini umuyorum. Geç de olsa, tüm annelerin anneler gününü kutluyorum. Anne olmak kesinlikle biliyorum ki karşılık beklemeden, koşulsuz bir sevgi yumağına dönüşmektir. Annelerimizin aşırı ilgilerini şimdi daha iyi anlıyorum ve saygıyla yaklaşıyorum. Hahahaaaa "anne olunca anlarsın" kızım lafları da doğruymuş.




Anne olunca anladım, dünyanın en güzel duygusunun, sevgisinin, aşkının, o minicik dudaklarda.gözlerde, ellerde, minik ayaklarda, sıcacık kokan nefeste, olduğunu. İyi ki sayende anneyim canım kızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.