24 Temmuz 2012 Salı

BARTIN TATİLİ

Bu senenin ilk 15 günlük tatilini bitirdim. 12 gün boyunca kızımla eşimin memleketi Bartın' daydım. Tam kafa dinleme yeri hiç bir gsm operatörü çekmiyor sadece ev telefonları var. Tavuklar, inekler, köpekler, bol oksijen. Tek sorun araba olmayınca birde küçük çocuklar olunca pek gezilemiyor, ama yine de sıkılmıyor insan. Geçen hafta perşembe günü eşimin de sürpriz yapmasıyla daha da eğlenceli olmaya başladı, bol bol gezdik. 




Defne Ada köyde süperdi, hiç sorun çıkarmadı bana, sağlık problemi de yaşamadık. İlk hafta hava pek bir dengesizdi. Bir sıcak bir soğuk. Çocukları bir soy, bir giydir. Hatta Samsun-Sinop yağışlarından bizde nasiplendik. Felaket yağmur, şimşek düşünün. 2 gün boyunca çok yağdı. Haberlerde Samsun' da yaşananları görünce çok üzüldüm. Umarım aynı üzücü olaylar tekrar yaşanmaz.

 Denize Amasra'ya gittik, ama denizi çok da iyi gelmedi bana. Küçük sevimli bir yer. Daha önce bir kaç kez gittiğim için bu sefer O müthiş Amasra salatasından yemedim. Gidenlere tavsiye ederim mutlaka denemelisiniz. Defne Ada tam bir su kuşu. Sıcak deniz suyu, soğuk dere suyu hiç farketmiyor hepsine girmek için can atıyor.

Köy tatiline dair diğer resimlere bakmak isterseniz, buyrun .
Bu tatil bana yetti mi tabi ki hayır. Deniz olmadan tatili saymıyorum, Bayramdan sonraki tatilimi bekliyorum. Tabi geçtiğimiz seneler de ki gibi tam tatil olmuyor çocuklu olunca ama yine de şahane. Geçen sene DefneAda  5 ve 7 aylıktı iki kez deniz tatiline gittik, eşimle dönüşümlü deniz, havuz sefası yaptık. Uyku saatleri ve çok sıcaklarda anne ve bebişi odadan çıkmadık.

Defne Ada 5 aylıktı Antalya tatilimiz.
Defne Ada 7 aylıktı Bodrum tatilimiz,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.